Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

סמוטריץ - סמוטריץ' נגד גלי צה''ל: לסגור ומיד, התחנה מנותקת מהציבור ... / הדיון הארוך והמייגע במליאת הכנסת בחוק הרוטציה התעורר היום (רביעי) לחיים בעקבות ויכוח בין השר התורן בצלאל סמוטריץ' לבין חכ יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת) בשאלת קיומו וזהותו של העם הפלסטיני.

סמוטריץ - סמוטריץ' נגד גלי צה''ל: לסגור ומיד, התחנה מנותקת מהציבור ... / הדיון הארוך והמייגע במליאת הכנסת בחוק הרוטציה התעורר היום (רביעי) לחיים בעקבות ויכוח בין השר התורן בצלאל סמוטריץ' לבין חכ יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת) בשאלת קיומו וזהותו של העם הפלסטיני.. לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על מנסור. סמוטריץ', שחזר והבהיר בתקופה האחרונה כי לא יתן יד להקמת ממשלה שתסתמך על רעמ, פנה ישירות לנתניהו וסער: מדקלם שטויות שסטודנט למשפטים שהיה מדקלם היה מודח. הן המצפן המקולקל שאחריו הולכת האומה. סמוטריץ' משקר במצח נחושה, בודה ביודעין עובדות שלא היו ולא נבראו, ומדרדר בהפקרות את ישראל לבחירות חמישיות וכאוס.

אתם צופים בערוץ היוטיוב של ynet: הרומן בין בצלאל סמוטריץ' לנפתלי בנט ואיילת שקד הגיע לסיומו, וכעת מסתמנת המפלגה הקטנה בתור הגרוש ללירה אותו מחפש ראש הממשלה נתניהו בדרך להקמת ממשלת ימין צפו בפינדרוס זועם לאחר הדיווח ב'כיכר' כי קומץ תושבים מגוש עציון הטיל חרם על העובדות המתגוררות בביתר, עלה פינדרוס לדוכן הכנסת, וזעק נגד הפוליטיקאים הדתליים שלא מיהרו לגנות (חדשות) Ambassador david friedman visit to «hesder yeshiva of sderot». מיקי זוהר עליזה לביא בצלאל סמוטריץ'.jpg

סמוטריץ ארץ נהדרת - JHaringan
סמוטריץ ארץ נהדרת - JHaringan from lh6.googleusercontent.com
בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת ממפלגת הציונות הדתית.כיהן בעבר כשר התחבורה. This is סמוטריץ.mp4 by חרדים 10 on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. סמוטריץ' מתח ביקורת על אמצעים חריפים, בהם עינויים, שנקט השבכ כלפי עצורים בחשד של מעורבות בהצתת בית משפחת דוואבשה בדומא וכלפי בני קהילתם, ושלל את הגדרת המעשה כפעולת טרור. לא יודע מאיפה להתחיל שר התחבורה הקודם טען כי לרשת הסעת ההמונים הקישורת שתקום בגוש דן תהיה השפעה אדירה על הכלכלה רגב הודיעה כי תתנגד לפרויקט, אף שהוא בסמכות האוצר מונע הקמת ממשלה (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. אמרותיו אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל (), אולי אפילו יותר.~ ()אני הומופוב גאה. ~ פברואר 2015 (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). הן המצפן המקולקל שאחריו הולכת האומה. צפו בפינדרוס זועם לאחר הדיווח ב'כיכר' כי קומץ תושבים מגוש עציון הטיל חרם על העובדות המתגוררות בביתר, עלה פינדרוס לדוכן הכנסת, וזעק נגד הפוליטיקאים הדתליים שלא מיהרו לגנות (חדשות)

אחרי שקרא לא לציית לפסיקת בגץ, תקף פרקליט המדינה לשעבר את יור מפלגת הציונות הדתית ואמר כי זה צעד חמור ביותר.

אדוני ראש הממשלה, חברי גדעון סער, תבחרו בחיים. עדכוני חדשות שוטפים, ראיונות מרתקים, שידורים. מעמדת הכוח שהוענקה לו כגובה החסות של ראש הממשלה, מילותיו כבר אינן קוריוז בלתי מזיק, הן המצע המזוהם שעליו צועדת ממשלת ישראל. מיקי זוהר עליזה לביא בצלאל סמוטריץ'.jpg בראשה עומד יור האיחוד הלאומי. סמוטריץ' מעביר שיעור פומבי ומשפיל בתחבורה לשרה רגב: בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת ממפלגת הציונות הדתית.כיהן בעבר כשר התחבורה. 78,190 likes · 32,250 talking about this. ‏‏78,842‏ לייקים · ‏18,550‏ מדברים על כך‏. Ambassador david friedman visit to «hesder yeshiva of sderot». במפלגתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, זועמים על יור 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', שהכריז כי לא יסכים לשבת בממשלה שתזכה לתמיכת רעמ: יור הציונות הדתית הבהיר כי מפלגתו לא תתמוך בהקמת ממשלה לה תהיה שותפה מפלגתו של מנסור עבאס. אחרי שקרא לא לציית לפסיקת בגץ, תקף פרקליט המדינה לשעבר את יור מפלגת הציונות הדתית ואמר כי זה צעד חמור ביותר.

מדקלם שטויות שסטודנט למשפטים שהיה מדקלם היה מודח. בצלאל סמוטריץ' לא נשאר חייב ועלה למתקפה חריפה נגד שי ניצן: לא יודע מאיפה להתחיל שר התחבורה הקודם טען כי לרשת הסעת ההמונים הקישורת שתקום בגוש דן תהיה השפעה אדירה על הכלכלה רגב הודיעה כי תתנגד לפרויקט, אף שהוא בסמכות האוצר רצונותיי בטווח הארוך זה שמדינת ישראל תתנהל על פי התורה, כך צריך להיות, זאת מדינה יהודית. עדכוני חדשות שוטפים, ראיונות מרתקים, שידורים.

סמוטריץ' התנצל בפני נתניהו: "נאמרו דברים בסגנון לא ראוי ...
סמוטריץ' התנצל בפני נתניהו: "נאמרו דברים בסגנון לא ראוי ... from images.maariv.co.il
הדיון הארוך והמייגע במליאת הכנסת בחוק הרוטציה התעורר היום (רביעי) לחיים בעקבות ויכוח בין השר התורן בצלאל סמוטריץ' לבין חכ יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת) בשאלת קיומו וזהותו של העם הפלסטיני. סמוטריץ', שחזר והבהיר בתקופה האחרונה כי לא יתן יד להקמת ממשלה שתסתמך על רעמ, פנה ישירות לנתניהו וסער: עדכוני חדשות שוטפים, ראיונות מרתקים, שידורים. בְּצַלְאֵל יוֹאֵל סְמוֹטְרִיץ׳ ‎, born 27 february 1980) is an israeli lawyer and politician. הרשימה היא בלוק טכני שכולל שלוש מפלגות. לא יודע מאיפה להתחיל שר התחבורה הקודם טען כי לרשת הסעת ההמונים הקישורת שתקום בגוש דן תהיה השפעה אדירה על הכלכלה רגב הודיעה כי תתנגד לפרויקט, אף שהוא בסמכות האוצר אדוני ראש הממשלה, חברי גדעון סער, תבחרו בחיים. שקד טענה כי סמוטריץ' הוא גדול מכשילי ממשלת הימין, ומוביל את מדינת ישראל לבחירות חמישיות, לכאוס ולתבוסה היסטורית של מחנה הימין.

‏בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‏

78,190 likes · 32,250 talking about this. בנט ושקד המשיכו לפעול להקמת ממשלת שמאל בזמן המבצע בעזה; חכ בצלאל סמוטריץ', יור האיחוד הלאומי ומספר 2 באיחוד מפלגות הימין, מצהיר היום (ב') על כוונותיו, אם יתמנה לשר המשפטים: הרשימה היא בלוק טכני שכולל שלוש מפלגות. ‎בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎ הן המצפן המקולקל שאחריו הולכת האומה. ‏‏78,842‏ לייקים · ‏18,550‏ מדברים על כך‏. שקד טענה כי סמוטריץ' הוא גדול מכשילי ממשלת הימין, ומוביל את מדינת ישראל לבחירות חמישיות, לכאוס ולתבוסה היסטורית של מחנה הימין. עדכוני חדשות שוטפים, ראיונות מרתקים, שידורים. לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על רעם, תוציאו את זה מהראש. אדוני ראש הממשלה, חברי גדעון סער, תבחרו בחיים. סמוטריץ' מתח ביקורת על אמצעים חריפים, בהם עינויים, שנקט השבכ כלפי עצורים בחשד של מעורבות בהצתת בית משפחת דוואבשה בדומא וכלפי בני קהילתם, ושלל את הגדרת המעשה כפעולת טרור. הרומן בין בצלאל סמוטריץ' לנפתלי בנט ואיילת שקד הגיע לסיומו, וכעת מסתמנת המפלגה הקטנה בתור הגרוש ללירה אותו מחפש ראש הממשלה נתניהו בדרך להקמת ממשלת ימין

סמוטריץ' מתח ביקורת על אמצעים חריפים, בהם עינויים, שנקט השבכ כלפי עצורים בחשד של מעורבות בהצתת בית משפחת דוואבשה בדומא וכלפי בני קהילתם, ושלל את הגדרת המעשה כפעולת טרור. סמוטריץ' כבר יושב על הכיסא שלו. במפלגתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, זועמים על יור 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', שהכריז כי לא יסכים לשבת בממשלה שתזכה לתמיכת רעמ: לא יודע מאיפה להתחיל שר התחבורה הקודם טען כי לרשת הסעת ההמונים הקישורת שתקום בגוש דן תהיה השפעה אדירה על הכלכלה רגב הודיעה כי תתנגד לפרויקט, אף שהוא בסמכות האוצר ‏בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‏

סמוטריץ' תקף את חיות: אל תזלזלי בכנסת - ערוץ 7
סמוטריץ' תקף את חיות: אל תזלזלי בכנסת - ערוץ 7 from a7.org
בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת ממפלגת הציונות הדתית.כיהן בעבר כשר התחבורה. The leader of the religious zionist party, he previously served as a knesset member for yamina. הדיון הארוך והמייגע במליאת הכנסת בחוק הרוטציה התעורר היום (רביעי) לחיים בעקבות ויכוח בין השר התורן בצלאל סמוטריץ' לבין חכ יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת) בשאלת קיומו וזהותו של העם הפלסטיני. הן המצפן המקולקל שאחריו הולכת האומה. סמוטריץ' מתח ביקורת על אמצעים חריפים, בהם עינויים, שנקט השבכ כלפי עצורים בחשד של מעורבות בהצתת בית משפחת דוואבשה בדומא וכלפי בני קהילתם, ושלל את הגדרת המעשה כפעולת טרור. Ambassador david friedman visit to «hesder yeshiva of sderot». This is סמוטריץ.mp4 by חרדים 10 on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. בראשה עומד יור האיחוד הלאומי.

הן המצפן המקולקל שאחריו הולכת האומה.

לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על רעם, תוציאו את זה מהראש. לא יודע מאיפה להתחיל שר התחבורה הקודם טען כי לרשת הסעת ההמונים הקישורת שתקום בגוש דן תהיה השפעה אדירה על הכלכלה רגב הודיעה כי תתנגד לפרויקט, אף שהוא בסמכות האוצר ‏‏78,842‏ לייקים · ‏18,550‏ מדברים על כך‏. אחרי שקרא לא לציית לפסיקת בגץ, תקף פרקליט המדינה לשעבר את יור מפלגת הציונות הדתית ואמר כי זה צעד חמור ביותר. מיקי זוהר עליזה לביא בצלאל סמוטריץ'.jpg לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על מנסור. 78,190 likes · 32,250 talking about this. הדיון הארוך והמייגע במליאת הכנסת בחוק הרוטציה התעורר היום (רביעי) לחיים בעקבות ויכוח בין השר התורן בצלאל סמוטריץ' לבין חכ יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת) בשאלת קיומו וזהותו של העם הפלסטיני. ‎בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎ צפו בפינדרוס זועם לאחר הדיווח ב'כיכר' כי קומץ תושבים מגוש עציון הטיל חרם על העובדות המתגוררות בביתר, עלה פינדרוס לדוכן הכנסת, וזעק נגד הפוליטיקאים הדתליים שלא מיהרו לגנות (חדשות) בְּצַלְאֵל יוֹאֵל סְמוֹטְרִיץ׳ ‎, born 27 february 1980) is an israeli lawyer and politician. סמוטריץ' מתח ביקורת על אמצעים חריפים, בהם עינויים, שנקט השבכ כלפי עצורים בחשד של מעורבות בהצתת בית משפחת דוואבשה בדומא וכלפי בני קהילתם, ושלל את הגדרת המעשה כפעולת טרור. בואו נדבר על התואר השני שאין לחכ בצלאל סמוטריץ' ליור האיחוד הלאומי והשר לשעבר אין תואר שני במשפט ציבורי ובינלאומי מהאוניברסיטה העברית, ולכן הוא גם לא יכול להיות מצטיין דיקן בתואר, כפי שמופיע בפרסומים ברשת